Kategoria: Seks i związki
(16 odpowiedzi)
xRAFALEK23 Pytanie zadaje: xRAFALEK23   [22.01.18, 22:00]
Tagi: czy | lozku | lubicie | miloscia | nie | spac | wam | wasza | wygodnie

Lubicie spac z wasza miloscia w lozku, czy wam nie wygodnie???

ja osobiscie uwielbiam i zawsze czekam na weekend jak moge w koncu jechac do drugiej polowki ale czasem spotykam sie z opinia ze ktos nie lubi, bo malo miejsca i wgl ...........
wydaje mi sie jednak ze to wtedy nie jest prawdziwa milosc

Pokaż odpowiedzi użytkownika (3) »

 
   
(4 - 0)
100%
[22.01.18, 22:04]
Kogo pytasz jak tu same stuleje i przegrywy Lol
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 1)
0%
[22.01.18, 22:02]
ja uwielbiałem spać ale no niestety XDD
TurboGay   TurboGay  
   
(3 - 1)
75%
[22.01.18, 22:03]
TurboGay
ja uwielbiałem spać ale no niestety XDD
biedny samotny
:P
xRAFALEK23   xRAFALEK23  
   
(4 - 0)
100%
[22.01.18, 22:04]
Kogo pytasz jak tu same stuleje i przegrywy Lol
Kogo pytasz jak tu same stuleje i przegrywy Lol
gość   gość
   
(0 - 2)
0%
[22.01.18, 22:11]
ja uwielbiałem spać z byłą, trzymając ją z boczku... aaaahhh
sneekers   sneekers  
   
(0 - 1)
0%
[22.01.18, 22:13]
sneekers
ja uwielbiałem spać z byłą, trzymając ją z boczku... aaaahhh
to bardzo mile
xRAFALEK23   xRAFALEK23  
   
(2 - 1)
67%
[22.01.18, 22:14]
Ja uwielbiałem spać z suka swoją
MiIionerczi   MiIionerczi  
   
(1 - 1)
50%
[22.01.18, 22:16]
MiIionerczi
Ja uwielbiałem spać z suka swoją
chyba piesa masz na mysli xd
xRAFALEK23   xRAFALEK23  
   
(0 - 1)
0%
[22.01.18, 22:17]
xRAFALEK23
sneekers
ja uwielbiałem spać z byłą, trzymając ją z boczku... aaaahhh
to bardzo mile
pamiętam kiedy sie widzieliśmy ostatni raz, troche do siebie mieliśmy jeździłem do niej co jakiś czas i budzimy sie rano po sylwestrze a to był już dzień kiedy miałem wyjeżdżać, ona mówi kicieł zostań jeszcze dzisiaj a ja mówie dobrze mój dziobku i dałem jej całuska w czoło potem poszliśmy pochodzić po mieście trzymajac sie za ręce... kkuuurrrrvaaaa płacze
sneekers   sneekers  
   
(1 - 1)
50%
[22.01.18, 22:18]
xRAFALEK23
MiIionerczi
Ja uwielbiałem spać z suka swoją
chyba piesa masz na mysli xd
no niestety tak, ale z samica ludzką to jeszcze fajniej
MiIionerczi   MiIionerczi  
   
(0 - 1)
0%
[22.01.18, 22:19]
Z byłym spałam jak go kochałam.. A potem już tego też miałam dość.. Jak jego osoby.
LaVidaLoca   LaVidaLoca  
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki