(5 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość   [09.02.11, 18:25]

Krwawienie z odstawienia

Dziewczyny, ile trwa wasze krwawienie podczas brania tabletek anty ? ja mam zawsze krwawienie tego samego dnia o mniej wiecej tej samej porze, tylko, ze jest skape i trwa 4 dni.. ;/ przy czym ten 4 to minimalne ilosci.. a jak jest u Was? mam ttak raczej od poczatku, a biore tabletki od pol roku.. to moze byc ciaza, nie wiem, co sadzicie?


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 0)
0%
[09.02.11, 18:26]
mam dokladnie tak samo.... jaka kur ciaza????
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[09.02.11, 18:28]
mozesz mnie wysmiac, ale mam glupie schizy ;/ zawsze wkrecam sobiew ciaze, moj 1 raz odbyl sie po dokladnie 21 tabletkach w przerwie i w sumie nie wzielam 1 tabletki w 1 dzien miesiaczki, a chyba w 3 i mam schizy..
gość   gość
   
(0 - 1)
0%
[09.02.11, 18:29]
Zapytaj swojego ginekologa, powinien udzielić ci fachowej odpowiedzi.
Zuzka25   Zuzka25  
   
(0 - 0)
0%
[09.02.11, 18:31]
wlasnie zastanawia mnie to, ze jest taki krotki i malo obfity ;/
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[09.02.11, 18:34]
Podczas stosowania antykoncepcji hormonalnej okres zaczyna sie ok 3-go dnia i trwa tyle ile u Ciebie czyli 2-4 dni .A skad pomysl na ciąże to juz nie wiem.Masz fantazje dziewczyno.
gość   gość
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki