(17 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość   [11.12.17, 21:14]
Tagi: albo | bolowe | chory | dawki | dokuczaja | dolegliwosci | drazliwosc | drza | kiedy | koszmary | krwi | lek | ma | miesnie | mu | nadmiernie | niepokoj | odczuwa | poci | poziom | rozne | senne | sie | spada | substancji | we | zmniejszenie

Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo

albo zaprzestanie zażywania benzodiazepin skutkuje różnymi powikłaniami, np. napadami drgawkowymi, zaburzeniami świadomości, omamami czy urojeniami.
XDD wszystko sie zgadza

 
   
(1 - 0)
100%
[11.12.17, 21:25]
I to błędne koło. Czujesz się źle i bierzesz następną dawkę tak jak ćpun helupy. Skończ z psychotropami :/
LaVidaLoca  LaVidaLoca  LaVidaLoca  

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:15]
osłabienie pamięci i pojmowania; zaburzenia koncentracji uwagi; zaburzenia krytycyzmu; chwiejność emocjonalna; spowolnienie myślenia; bełkotliwa mowa; zaburzenia snu; spadek zainteresowań; lęk, czasami agresja; anhedonia; spadek aktywności życiowej
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[11.12.17, 21:25]
I to błędne koło. Czujesz się źle i bierzesz następną dawkę tak jak ćpun helupy. Skończ z psychotropami :/
I to błędne koło. Czujesz się źle i bierzesz następną dawkę tak jak ćpun helupy. Skończ z psychotropami :/
LaVidaLoca   LaVidaLoca  
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:26]
LaVidaLoca
I to błędne koło. Czujesz się źle i bierzesz następną dawkę tak jak ćpun helupy. Skończ z psychotropami :/
nie mam czasu sie leczyć teraz permanentnie, musze poczekać chociaż do nowego roku
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[11.12.17, 21:27]
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:29]
balladaozielonymlisciu
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
Spróbuj to odstawić
LaVidaLoca   LaVidaLoca  
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:32]
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
Spróbuj to odstawić
sam nie dam rady serio
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:34]
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
Spróbuj to odstawić
sam nie dam rady serio
Tak Ci psychiatra wmawia. Oni na ty zarabiają więc mają gdzieś dobro człowieka. Ja bym tam poszła czy ktokolwiek to też by mi wmówiono chorobę i leki.
LaVidaLoca   LaVidaLoca  
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:37]
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
Spróbuj to odstawić
sam nie dam rady serio
Tak Ci psychiatra wmawia. Oni na ty zarabiają więc mają gdzieś dobro człowieka. Ja bym tam poszła czy ktokolwiek to też by mi wmówiono chorobę i leki.
Nie no naprawde, próbowałem ale efekty uboczne są tak silne, że nie moge normalnie funkcjonować.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:39]
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
Spróbuj to odstawić
sam nie dam rady serio
Tak Ci psychiatra wmawia. Oni na ty zarabiają więc mają gdzieś dobro człowieka. Ja bym tam poszła czy ktokolwiek to też by mi wmówiono chorobę i leki.
Nie no naprawde, próbowałem ale efekty uboczne są tak silne, że nie moge normalnie funkcjonować.
Przestrawsz to i będzie ok :) Przecież jak to bierzesz też za dobrze psychicznie się nie czujesz.
LaVidaLoca   LaVidaLoca  
   
(0 - 0)
0%
[11.12.17, 21:47]
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
LaVidaLoca
balladaozielonymlisciu
jedyne co robie to zapier;dalanie po recepte XD
Spróbuj to odstawić
sam nie dam rady serio
Tak Ci psychiatra wmawia. Oni na ty zarabiają więc mają gdzieś dobro człowieka. Ja bym tam poszła czy ktokolwiek to też by mi wmówiono chorobę i leki.
Nie no naprawde, próbowałem ale efekty uboczne są tak silne, że nie moge normalnie funkcjonować.
Przestrawsz to i będzie ok :) Przecież jak to bierzesz też za dobrze psychicznie się nie czujesz.
Nie no to tak lajtowo nie działa :/ Nie czuje sie, bo to zwiększa tolerancje ale bez tego występuje zespół odstawienia.
Ale zespół odstawienia nie będzie trwał wiecznie.. :) A te objawy które Ci towarzyszą gdy nie bierzesz to miałeś już na początku zanim zaczołeś to brać? :)
LaVidaLoca   LaVidaLoca  
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki