Kategoria: Seks i związki
(9 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość   [11.03.13, 15:54]
Tagi: faceta | jak | rozkrecic

Jak "rozkręcić" faceta

Dziewczyny pomóżcie mój facet jest ostatnio jakiś niemrawy w łóżku, on twierdzi że to zima i stres jak go rozkręcić jakieś pomysły

 
   
(5 - 1)
83%
[11.03.13, 15:59]
zostaw go i chodz do mnie ja Cie zaspokoje :*
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 1)
0%
[11.03.13, 15:55]
Lodzik :)
gość   gość
   
(0 - 3)
0%
[11.03.13, 15:58]
skoro musisz rozkręcać faceta, to znaczy że jesteś brzydka, gruba albo 2 w 1 :D ja wystarczy, że się rozbiorę, a jemu już stoi..
gość   gość
   
(0 - 1)
0%
[11.03.13, 15:59]
dziwne wymówki, hm, ja bym się zaniepokoiła, bo wystarczy że się wbije w mojego tyłkiem jak leżymy i juz jest gotowy
gość   gość
   
(5 - 1)
83%
[11.03.13, 15:59]
zostaw go i chodz do mnie ja Cie zaspokoje :*
zostaw go i chodz do mnie ja Cie zaspokoje :*
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.03.13, 16:05]
heh ja musze mojego rozkręcać.. a ty odwrotnie . .dziwne
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.03.13, 16:09]
Może jakieś zabawy z bitą śmietaną albo zawiązywaniem oczu?
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.03.13, 16:22]
gość
skoro musisz rozkręcać faceta, to znaczy że jesteś brzydka, gruba albo 2 w 1 :D ja wystarczy, że się rozbiorę, a jemu już stoi..
gość
dziwne wymówki, hm, ja bym się zaniepokoiła, bo wystarczy że się wbije w mojego tyłkiem jak leżymy i juz jest gotowy

bedziecie w zwiazku dluzej niz 2 lata to odkryjecie, ze po pewnym czasie pozadanie spada. chyba, ze spotykacie sie z nastolatkami
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.03.13, 16:25]
gość
gość
skoro musisz rozkręcać faceta, to znaczy że jesteś brzydka, gruba albo 2 w 1 :D ja wystarczy, że się rozbiorę, a jemu już stoi..
gość
dziwne wymówki, hm, ja bym się zaniepokoiła, bo wystarczy że się wbije w mojego tyłkiem jak leżymy i juz jest gotowy
bedziecie w zwiazku dluzej niz 2 lata to odkryjecie, ze po pewnym czasie pozadanie spada. chyba, ze spotykacie sie z nastolatkami
jestem ze swoja kobieta ponad 2 lata i nie mam takich problemow najwidoczniej malo kreatywni jestescie tyle...
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[11.03.13, 16:30]
gość
gość
gość
skoro musisz rozkręcać faceta, to znaczy że jesteś brzydka, gruba albo 2 w 1 :D ja wystarczy, że się rozbiorę, a jemu już stoi..
gość
dziwne wymówki, hm, ja bym się zaniepokoiła, bo wystarczy że się wbije w mojego tyłkiem jak leżymy i juz jest gotowy
bedziecie w zwiazku dluzej niz 2 lata to odkryjecie, ze po pewnym czasie pozadanie spada. chyba, ze spotykacie sie z nastolatkami
jestem ze swoja kobieta ponad 2 lata i nie mam takich problemow najwidoczniej malo kreatywni jestescie tyle...

nie jestem autorka. sa rozni ludzie, rozne temperamenty, rozne sytuacje zyciowe.
gość   gość
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki