(22 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość   [14.10.09, 17:18]

Czy podniecaja Was grubi faceci?

Tacy ktorzy maja na sobie wszedzie tluszcz?

 
   
(7 - 3)
70%
[14.10.09, 17:52]
Faceci pewnie was grubi nie podniecają, tylko ich grube portfele. Materialistki!
Facet  Facet  Facet  

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(3 - 5)
38%
[14.10.09, 17:22]
nie, mój chłopak ważny tylko 6kg wiecej niz ja. takie dwie chudzinki :)
gość   gość
   
(1 - 1)
50%
[14.10.09, 17:22]
gość
nie, mój chłopak waży tylko 6kg wiecej niz ja. takie dwie chudzinki :)
WAŻY :P
gość   gość
   
(2 - 7)
22%
[14.10.09, 17:27]
Mam takiego znajomego, bardzo tlusty facet i czasem sie tak zastanawiam jak on uprawia seks... on jest naprawde gruby...straszne ze w ogole dziewczyny na takich leca... :/
gość   gość
   
(1 - 3)
25%
[14.10.09, 17:39]
gość
kazda potwora znajdzie amatora. skoro glupi moga uprawiac seks, to czemu nie grubi?



Nie pytam sie czy moga, bo chyba wiadomo ze kazdy moze co nie? Pytem czy ciebie tacy podniecaja? A apropos glupich to tak wiele takich zwlaszcza nastolatkow ktorzy sa tak durni ze nie wiedza co to antykoncepcja...
gość   gość
   
(4 - 3)
57%
[14.10.09, 17:50]
pewnie robia to w pozycji na zabe: on lezy, jemu lezy, ona rechocze :>. Wiecej pozycji na www.tyrq.pl :)
gość   gość
   
(7 - 3)
70%
[14.10.09, 17:52]
Faceci pewnie was grubi nie podniecają, tylko ich grube portfele. Materialistki!
Faceci pewnie was grubi nie podniecają, tylko ich grube portfele. Materialistki!
Facet   Facet  
   
(3 - 2)
60%
[14.10.09, 18:12]
BasiaMostowiak
gość
kazda potwora znajdzie amatora. skoro glupi moga uprawiac seks, to czemu nie grubi?



Nie pytam sie czy moga, bo chyba wiadomo ze kazdy moze co nie?

bez podniecenia nie mozna, wiec widac kogos podniecaja
gość   gość
   
(1 - 5)
17%
[14.10.09, 18:48]
Nie jest ważne czy gruby czy chudy byle był nadziany, bo jak można spotykać się z kim kogo nie stać np. na dobry samochód??!!
gość   Oliwia
   
(3 - 0)
100%
[14.10.09, 18:58]
Oliwia
Nie jest ważne czy gruby czy chudy byle był nadziany, bo jak można spotykać się z kim kogo nie stać np. na dobry samochód??!!



A dla mnie to: Jak mozna byc z kims kogo nie kochasz???
gość   gość
   
(0 - 4)
0%
[14.10.09, 19:32]
Drogie niewiasty! Każdy ptaszek ma swój daszek! Ciekawi was jaki gatunek POd daszkiem siedzi co miłośniczki pulpasków?
Facet   Facet  
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki