(17 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość   [04.05.11, 22:07]

Ciało kobiety

A więc tak 2 lata temu schudłam 15 kg. nigdy nie byłam bardzo gruba ale taki pączusiek, Teraz wyglądam normalnie jak przeciętna osoba ;) No ale niestety moje ciało nie jest zbytnio piękne :( Rozstępy, cellulit . Kobiety powiedzcie mi, gdy poznajecie faceta nie wstydzicie się swojego ciała ? Gdy jesteście parą to ja mam takie zahamowania ,że nie spodobam mu się wiadomo wygląd to nie wszystko ale wiadomo o co chodzi w dzisiejszych czasach.. *** Oczywiście pytam do kobitek które mają podobny problem a nie te które mają ciała idealne ;) ***

 
   
(5 - 0)
100%
[04.05.11, 22:09]
zadna nie ma idealnego ciala...
gość  eM.

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(5 - 0)
100%
[04.05.11, 22:09]
zadna nie ma idealnego ciala...
zadna nie ma idealnego ciala...
gość   eM.
   
(3 - 0)
100%
[04.05.11, 22:09]
Serio nie wszyscy faceci wiedzą co to celulit i rozstępy, nie ma coś się na zapas zamartwiać. Zresztą kto by się skupiał an tym jak można robić coś zupełnie innego ;)
gość   gość
   
(2 - 1)
67%
[04.05.11, 22:10]
uwierz mi, faceci nie maja pojecia co to takiego cellulitis, dopoki im tego nie powiemy.
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[04.05.11, 22:10]
Pazura: Cellulit? To grecki filozof był ; )
Geass213   Geass213  
   
(1 - 2)
33%
[04.05.11, 22:11]
gość
uwierz mi, faceci nie maja pojecia co to takiego cellulitis, dopoki im tego nie powiemy.


ja wiem wystarczy nie być kretynem :*
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[04.05.11, 22:11]
troche sie krepowalam ale szybko mi to przeszlo:P ze wczesniejszym chlopakiem kochalam sie w ciemnosciach a teraz przy swietle lampki wiec chyba sa postepy:P
gość   inka
   
(2 - 0)
100%
[04.05.11, 22:12]
Alexis
Serio nie wszyscy faceci wiedzą co to celulit i rozstępy, nie ma coś się na zapas zamartwiać. Zresztą kto by się skupiał an tym jak można robić coś zupełnie innego ;)


mój dzisiaj mnie osłabił..... jak sie go spytalam czy wie co to cellulit to on " to cos do jedzenia??" :D
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[04.05.11, 22:13]
haha a to dobre :D
gość   gość
   
(3 - 1)
75%
[04.05.11, 22:13]
NieboNademna
Alexis
Serio nie wszyscy faceci wiedzą co to celulit i rozstępy, nie ma coś się na zapas zamartwiać. Zresztą kto by się skupiał an tym jak można robić coś zupełnie innego ;)


mój dzisiaj mnie osłabił..... jak sie go spytalam czy wie co to cellulit to on " to cos do jedzenia??" :D


słodkie kłamstwa, jakby powiedział że wie co to, to by dalej musiał kłamać że go nie masz, i masz d.. jak bogini, a tak to najlepiej udaje się głupiego :) stara metoda
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[04.05.11, 22:15]
gość
NieboNademna
Alexis
Serio nie wszyscy faceci wiedzą co to celulit i rozstępy, nie ma coś się na zapas zamartwiać. Zresztą kto by się skupiał an tym jak można robić coś zupełnie innego ;)


mój dzisiaj mnie osłabił..... jak sie go spytalam czy wie co to cellulit to on " to cos do jedzenia??" :D


słodkie kłamstwa, jakby powiedział że wie co to, to by dalej musiał kłamać że go nie masz, i masz d.. jak bogini, a tak to najlepiej udaje się głupiego :) stara metoda


no tak sie sklada ze ja tez nie jestem glupia i wiedzialam ze sie nabia zemnie.... ale ubaw mielismy przedni jak zawsze :D
gość   gość
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki