(21 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość   [19.01.18, 10:31]
Tagi: chlopaki

Chłopaki...

do wzięcia. Kto oglądał program ten pewnie kojarzy Łukasza zwanego "miskiem" na tle innych bohaterów sprawiał raczej dobre wrażenie... ale chyba tylko wtedy kiedy nie pije. Przeczytalam właśnie, ze pod wpływem alkoholu robił sie agresywny i wyobrazcie sobie że któregoś dnia usiłował zgwałcić swoja babcię...

 
   
(2 - 0)
100%
[19.01.18, 10:58]
borruta ssie fiuta xD
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:33]
A to nie Gumiś?
gość   MARLY KLAN
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:37]
Dlatego mówie że jak tryn se nie zamoczy moze dojsc do tragedii.
gość   MARLY KLAN
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:43]
Ja też to czytałem właśnie. Zwyroli nie brakuje jak widać...
Akurat przyszedł mi maljoner jak zobaczyłem ten nagłówek, typowy rysopis gwałciciela staruszek xDDD
gość   Kevin
   
(1 - 2)
33%
[19.01.18, 10:48]
Ostatnio jak ogladalam program to sie zastanawialam co sie z nim stało, Ryszard szczena tez siedzi...
Łysy skupia sie na obcych podwórkach o swojego nie widzi
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:50]
kocham marly xD
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:50]
borruta
Ostatnio jak ogladalam program to sie zastanawialam co sie z nim stało, Ryszard szczena tez siedzi... Łysy skupia sie na obcych podwórkach o swojego nie widzi
W każdym społeczeństwie jest element patologiczny. Nie ma na świecie takiego państwa, gdzie nie ma zwyrodnialców i patusów. Akurat Polska wypada znakomicie w rankingach na tle islamizowanej Szwecji, Niemiec czy Francji.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:52]
gość
kocham marly xD
Marly to twoja...
(sam sobie dopowiedz)
xDDD
gość   Kevin
   
(1 - 2)
33%
[19.01.18, 10:53]
gość
borruta
Ostatnio jak ogladalam program to sie zastanawialam co sie z nim stało, Ryszard szczena tez siedzi... Łysy skupia sie na obcych podwórkach o swojego nie widzi
W każdym społeczeństwie jest element patologiczny. Nie ma na świecie takiego państwa, gdzie nie ma zwyrodnialców i patusów. Akurat Polska wypada znakomicie w rankingach na tle islamizowanej Szwecji, Niemiec czy Francji.
tak kurcze w kraju masz samych bohaterów : )
gość   borruta
   
(1 - 0)
100%
[19.01.18, 10:54]
Pols'zmat - telewizja zakładana przez dawnego agenta bezpieki TW "Zeg" Solorza-Żaka zrobiła sobie biznes na kręceniu telenoweli o życiu patoligicznego elementu społecznego. Ludzie to oglądają, śmieją się z tych facetów, jedynie w ten sposób pogarszając jakość ich i tak już zepsutych alkoholem i biedą żyć. Polsz'mat to telewizja bez kręgosłupa moralnego, ale czego oczekiwać po stacji komunistycznych agentów.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.18, 10:56]
gość
Pols'zmat - telewizja zakładana przez dawnego agenta bezpieki TW "Zeg" Solorza-Żaka zrobiła sobie biznes na kręceniu telenoweli o życiu patoligicznego elementu społecznego. Ludzie to oglądają, śmieją się z tych facetów, jedynie w ten sposób pogarszając jakość ich i tak już zepsutych alkoholem i biedą żyć. Polsz'mat to telewizja bez kręgosłupa moralnego, ale czego oczekiwać po stacji komunistycznych agentów.
gdyby nie Polsat to o istnieniu takich ludzi (których jest cala masa) nikt by nie wiedział bo o marginesie sie przecież nie mówi... Lepiej udawać ze każdemu żyje sie rewelacyjnie
gość   borruta
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki