(2 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość   [06.02.13, 17:47]
Tagi: antykoncepcja

Antykoncepcja

4 miesiace temu skonczylam brac tabletki antkoncepcyjne daylette, poniewaz nie ulozylo mi sie z chlopakiem; ( miesiac temu znowu sie zakochalam i chialabym rozpoczac wspolzycie , ginekolog zapisal mi tabletki daylette . Czy taka przerwa nie bedzie miala wplywu na antykoncepcje? znaczy takie zmiany w organizmie 3 miesiace brania tabletek 4 miesiace przerwy i teraz ponownie?

 
   
(1 - 0)
100%
[06.02.13, 17:50]
nie
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(1 - 0)
100%
[06.02.13, 17:50]
nie
nie
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[06.02.13, 19:53]
Nie będzie miała, musisz je przyjmowac od pierwszego dnia miesiączki http://www.czytamiwiem.pl/o-po(...)-antykoncepcji/
gość   arte
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki