Kategoria: Seks i związki
(10 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość   [09.02.12, 11:45]

Zdjęcia gołych bab

Siemka. Mam lat 23, mój brat- 21. Dziś pogrzebałam się w jego komórce, ot tak dla xzabawy(wiem, nie powinnam, ale ja mu tą komórkę dałam w prezencie. Wpierw była moja, oddałam, a czasem jej używam z przyzwyczajenia). Pogrzebałam się sobie w niej, wchodzę do "Galerii", a tam... Kilka, co ja piszę... Kilkaset zdjęć gołych bab. I nie tam jakieś zdjęcia typu "artystyczne", piękne pozy, czy coś w tym stylu. Kilka tys zdjęć, mocnych, ostrych, nagie, wulgarne kobiety itp. Byłam w ciężkim szoku, ale nic mu nie powiedziałam.Jego sprawa. Nie wiem, co mam myśleć. Może dlatego, że nie ma dziewczyny, nie wiem.

 
   
(5 - 0)
100%
[09.02.12, 11:56]
to raczej normalne,ze facet w tym wieku interesuje sie seksem,oglada porno itp.
Morrigan  Morrigan  Morrigan  

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(1 - 0)
100%
[09.02.12, 11:48]
mhmm
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[09.02.12, 11:51]
pół biedy, że to Twój brat, gorzej jak byś znalazła u swojego chłopaka...
gość   gość
   
(5 - 3)
63%
[09.02.12, 11:52]
skoro sama stwierdziłaś, że "to jego sprawa", to po co nadal nad tym główkujesz? przecież to normalne, że niektórzy faceci mają takie zdjęcia w telefonie, ba nawet ostre filmiki. Jak dla mnie to tutaj nie ma nad czym się zastanawiać. Swoją drogą fajne te wytłumaczenie, że grzebałaś mu w telefonie :D " ja mu tą komórkę dałam w prezencie" heheh.
gość   gość
   
(0 - 1)
0%
[09.02.12, 11:54]
gość
skoro sama stwierdziłaś, że "to jego sprawa", to po co nadal nad tym główkujesz? przecież to normalne, że niektórzy faceci mają takie zdjęcia w telefonie, ba nawet ostre filmiki. Jak dla mnie to tutaj nie ma nad czym się zastanawiać. Swoją drogą fajne te wytłumaczenie, że grzebałaś mu w telefonie :D " ja mu tą komórkę dałam w prezencie" heheh.
Bo dałam, naprawdę. A że mam do niej sentyment, do do niej zaglądam. No i trafiłam... wiem, że tak nie wypada, ale cóż...
gość   gość
   
(2 - 3)
40%
[09.02.12, 11:56]
Serio, dziwi Cię, że młody facet ogląda sobie gołe babki? To chyba normalne i zdrowe...
kanako   kanako  
   
(5 - 0)
100%
[09.02.12, 11:56]
to raczej normalne,ze facet w tym wieku interesuje sie seksem,oglada porno itp.
to raczej normalne,ze facet w tym wieku interesuje sie seksem,oglada porno itp.
Morrigan   Morrigan  
   
(0 - 1)
0%
[09.02.12, 11:59]
Morrigan
to raczej normalne,ze facet w tym wieku interesuje sie seksem,oglada porno itp.
Ta, ciekawe co byś ppwiedziała, gdyby Twój facet takie coś ogląda? "Taa... Kochanie, nie przejmuj się. Akceptuję Te sztuczne lale z cyckami do nieba". Hahahah
gość   gość
   
(3 - 0)
100%
[09.02.12, 12:11]
gość
Morrigan
to raczej normalne,ze facet w tym wieku interesuje sie seksem,oglada porno itp.
Ta, ciekawe co byś ppwiedziała, gdyby Twój facet takie coś ogląda? "Taa... Kochanie, nie przejmuj się. Akceptuję Te sztuczne lale z cyckami do nieba". Hahahah


tu nie jest mowa o jej facecie,ktory ogladal te foty,tylko jej bracie. uwazam,ze to calkowicie normalne,ze faceci ogladaja porno.jedni mniej,drudzy wiecej-ale to normalne.czy w formie filmu,czy w formie fot..zwlascza taki 21letni mlodzik,ktory jest jak autorka mowi singlem.niech oglada jak chce. a moj zwiazek niech nie nie martwi :)
Morrigan   Morrigan  
   
(0 - 0)
0%
[09.02.12, 12:34]
panie od dziś dawajcie telefony swoim partnerom, macie pełną swobodę w grzebaniu w komórce :DDD
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[10.03.12, 18:38]
hej gdzie są jakieś tu fajne *** jaka to strona
gość   dawid
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki