Kategoria: Kosmetyki
(18 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość   [13.12.10, 20:51]
Tagi: syoss farba do włosów średni blond 7-6

Syoss farba do włosów średni blond 7-6.Podzielcie się opinią!

witam używałyście może farby do włosów syoss średni blond 7-6 i jaki efekt osiągnełyście ,byłyście zadowolone?.Chciała bym poznać wasze opinie.
Z góry dziękuje za odpowiedzi:)

 
syoss-7-6-sredni-blond-farba-do-wlosow.jpg
 
   
(5 - 0)
100%
[13.12.10, 21:19]
wyszedl duzo ciemniejszy na poczatku (mialam sporo jasniejsze wlosy niz na opakowaniu przed farbowaniem i trzymalam 35 min ) ale po 3 myciu jest mniejwiecej taki.. chociaz powiedzialam że raczej złotawy sporo. za to bardzo rownomiernie wychodzi kolor mimo ze mialam rożne odcienie wcześniej.
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(4 - 1)
80%
[13.12.10, 20:57]
Ja uzywalam Syossa 5-8 Orzechowy brąz wiec nie wiem czy moja opinia sie zbytnio przyda?
Colors   Colors  
   
(5 - 1)
83%
[13.12.10, 20:59]
Katastrofa,bardziej ch8ej farby nie stosowałam
gość   gość
   
(5 - 0)
100%
[13.12.10, 21:00]
Colors
Ja uzywalam Syossa 5-8 Orzechowy brąz wiec nie wiem czy moja opinia sie zbytnio przyda?


prosze mimo wszytko chciala bym poznac twoja opinie
gość   gość
   
(4 - 0)
100%
[13.12.10, 21:04]
gość
Colors
Ja uzywalam Syossa 5-8 Orzechowy brąz wiec nie wiem czy moja opinia sie zbytnio przyda?
prosze mimo wszytko chciala bym poznac twoja opinie

Sama mam brazowy odcien wlosow ale poprzez farbe chcialam nadac im o Ton ciemniejszy kolor i powiem ci ze nawet fajnie wyszlo, chodz trzeba by bylo sie dobrze przyjzec zeby zobaczyc ze wogole farbowalam wlosy;p ALe jezeli chodzi o efekt maski to napewno ta farba go nie stwarza.
Colors   Colors  
   
(5 - 0)
100%
[13.12.10, 21:19]
wyszedl duzo ciemniejszy na poczatku (mialam sporo jasniejsze wlosy niz na opakowaniu przed farbowaniem i trzymalam 35 min ) ale po 3 myciu jest mniejwiecej taki.. chociaz powiedzialam że raczej złotawy sporo. za to bardzo rownomiernie wychodzi kolor mimo ze mialam rożne odcienie wcześniej.
wyszedl duzo ciemniejszy na poczatku (mialam sporo jasniejsze wlosy niz na opakowaniu przed farbowaniem i trzymalam 35 min ) ale po 3 myciu jest mniejwiecej taki.. chociaz powiedzialam że raczej złotawy sporo. za to bardzo rownomiernie wychodzi kolor mimo ze mialam rożne odcienie wcześniej.
gość   gość
   
(4 - 0)
100%
[16.12.10, 23:15]
Ja użyłam pare razy lakieru do włosów z tej firmy i potem skóra mnie swędziała tam gdzie lakiej sięgnął, czyli u nasady włosów i przy policzku..Więc uczula, także farby z tej firmy bałabym sie używać.
gość   gość
   
(5 - 0)
100%
[30.05.11, 21:51]
ja mam ten kolor i jestem mega zadowolona ! :P
gość   gość
   
(5 - 0)
100%
[11.06.11, 16:46]
ostatatnio rozjasnilam wlosy rozjasniaczem ale moja wychowawczyni kazala mi znow pofarbowac no i kupilam syoss orzechowy brąz... po tygodniu babka znow sie zaczela czepiac ze mam `balejaz` a to kolor sie splukuje mozna dostrzec blond pasemka ;/
gość   gość
   
(4 - 0)
100%
[06.07.11, 16:42]
nic dziwnego,że się zmył po rozjaśniaczu to normalne :) po 3 malowaniu dopiero nie zejdzie :D Też kupie tą farę :D chyba warto :D
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[16.08.11, 22:16]
haha ja kupiłam farbe intensywna czerwien. super efekt iwgl ale od razu po farbowaniu. potem farba sie splukuje jak szamponetka i po kilku myciach juz jej prawie nie ma a dodam ze moje wlosy nie byly niczym rozjasniane farbwane tylko calkowicie naturalne. w sumie teraz znowu sa naturalne bo farba sobie zniknęła
gość   gość
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki