(15 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość   [19.01.16, 15:52]
Tagi: auto | skasowane

Skasowane auto

Miałam wypadek, gość wjechał w moje auto i mocno je skasował. Że auto mam stare to zgodziłam się na tysiąc złotych, myslalam, ze to spoko kwota. A teraz mi koleżanka mówi, że ona dostała 3 tys za coś takiego :/ mieliście kiedyś takie opcje? Coś da sie jeszcze zrobic?

 
   
(2 - 0)
100%
[19.01.16, 16:03]
Ale kto ci dał tysiąc, gości, co ci wjechał?
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(1 - 0)
100%
[19.01.16, 15:55]
możesz dać duuuuppy 20x po 100zł. i się odkujesz
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 15:56]
ej dobra opcja, ja tez chce wiedziec. mi dali 1500 ;//////////
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 15:56]
Po moim nic nie zostało.no koła tylko hehe.walczę o kupę kasy i mam nadzieje wygrać..
gość   gość
   
(2 - 0)
100%
[19.01.16, 16:03]
Ale kto ci dał tysiąc, gości, co ci wjechał?
Ale kto ci dał tysiąc, gości, co ci wjechał?
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 16:07]
A jaki to masz model i z którego roku?
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 16:08]
U mnie też tak było, są firmy, które wywalczają ci wieksze odszkodowanie pomimo ze juz je dostales. mi wywalczyli dodatkowe 1000zl, DRB - polecam
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 16:09]
Ubezpieczyciel robi oględziny i wycene i dostaniesz tyle, ile powie, ew jak sie odwołasz, w wielkiej łasce moze troche dorzuci.
Jak masz na serio starego grzmota, to i z tysiaka sie ciesz, bo ceny złomu poszły w dół, w skupie ci dadzą moze z 200...
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 16:10]
gość
A jaki to masz model i z którego roku?
matiz, chyba 2000r.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 16:13]
gość
Ale kto ci dał tysiąc, gości, co ci wjechał?
nie ubezpieczyciel ;/
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.01.16, 16:14]
gość
U mnie też tak było, są firmy, które wywalczają ci wieksze odszkodowanie pomimo ze juz je dostales. mi wywalczyli dodatkowe 1000zl, DRB - polecam
tjaaaa... sobie wzieli 600, tobie dali 400 :-D
gość   gość
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki