(10 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: she90.   [10.08.11, 11:00]

Reklamacja butów w Deichmanie

Otóż chciałabym oddać do reklamacji buty zimowe, które kupiłam rok temu. Mam paragon, tylko jest on bardzo wyblakły i prawie nic na nim nie widać. I czy w związku z tym reklamacja butów zostanie przyjęta?


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:04]
Jeżeli widać istotne do reklamacji dane to powinni przyjąć. Jak nie to poszukaj jakichś sztuczek w internecie do odnawiania paragonów. Gdzieś kiedyś chyba słyszałem, że da się jakoś sprawić, że wyblakłe będzie widoczne.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:06]
po pierwsze wstrzymaj się do zimy... nie możesz oddać butów w okresie letnim ponieważ na zgłoszenie wady masz dwa miesiące(albo dwa tygodnie, nie pamiętam), a jak wiadomo ostatnie dwa miesiące(tudzież dwa tygodnie) mieliśmy Lato( przynajmniej teoretycznie) więc w butach zimowych raczej nie chodziłaś. Po drugie paragon masz i to jest ich problem jak oni odnajdą odpowiedni nr paragonu w systemie, buty przyjąć muszą( oczywiście lepiej dla pracowników jeśli byłoby cokolwiek widać, ale tak jak mówię to nie Twoje zmartwienie)
gość   GrochFasola
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:08]
dobrze by było gdyby na paragonie było widać datę zakupu albo numer (nie wiem jaki w Deichmanie u nas był to nr PA, na dole paragonu)
gość   GrochFasola
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:15]
GrochFasola
po pierwsze wstrzymaj się do zimy... nie możesz oddać butów w okresie letnim ponieważ na zgłoszenie wady masz dwa miesiące(albo dwa tygodnie, nie pamiętam), a jak wiadomo ostatnie dwa miesiące(tudzież dwa tygodnie) mieliśmy Lato( przynajmniej teoretycznie) więc w butach zimowych raczej nie chodziłaś. Po drugie paragon masz i to jest ich problem jak oni odnajdą odpowiedni nr paragonu w systemie, buty przyjąć muszą( oczywiście lepiej dla pracowników jeśli byłoby cokolwiek widać, ale tak jak mówię to nie Twoje zmartwienie)

Cytuję:
"Klient powinien zgłosić niezgodność towaru z umową (wady) przed upływem 2 miesięcy od momentu ich stwierdzenia. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami może doprowadzić do jego nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwić rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń."
"powinien" nie znaczy, że ma obowiązek. Nie należy tylko używać uszkodzonych butów.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:19]
Karol
Groch Fasola
po pierwsze wstrzymaj się do zimy... nie możesz oddać butów w okresie letnim ponieważ na zgłoszenie wady masz dwa miesiące(albo dwa tygodnie, nie pamiętam), a jak wiadomo ostatnie dwa miesiące(tudzież dwa tygodnie) mieliśmy Lato( przynajmniej teoretycznie) więc w butach zimowych raczej nie chodziłaś. Po drugie paragon masz i to jest ich problem jak oni odnajdą odpowiedni nr paragonu w systemie, buty przyjąć muszą( oczywiście lepiej dla pracowników jeśli byłoby cokolwiek widać, ale tak jak mówię to nie Twoje zmartwienie)

Cytuję:
"Klient powinien zgłosić niezgodność towaru z umową (wady) przed upływem 2 miesięcy od momentu ich stwierdzenia. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami może doprowadzić do jego nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwić rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń."
"powinien" nie znaczy, że ma obowiązek. Nie należy tylko używać uszkodzonych butów.

powinien = musi, uwierz mi, zaraz ładne jej wywalą pisemko, że nie zgłosiła i reklamacja oddalona i nic na to nie zrobi... NIC! może sobie iść do rzecznika, który też nie pomoże:)
gość   GrochFasola
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:23]
pracowałam w obuwniczym, znam się troszkę na tym:) lepiej poczekać do zimy (na zareklamowanie masz zdaje się dwa lata?) i udać, że się zepsuły na początku zimy. Przy czym oczywiście mogą jej napisać, że wady spowodowane złym użyciem, nie stosowaniem odpowiednich środków zabezpieczających itd. ale od tego się może odwołać, od tego, że przyniosła buty po czasie już nie:)
gość   GrochFasola
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:24]
Przecież mogła zrobić wczoraj przegląd butów i stwierdzić wadę, której wcześniej nie zauważyła.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:26]
Karol
Przecież mogła zrobić wczoraj przegląd butów i stwierdzić wadę, której wcześniej nie zauważyła.

powiadam Ci, to nie ma nic do rzeczy
gość   GrochFasola
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:29]
Posprzeczałbym się z Tobą trochę, ale muszę wyjść z domu. :)
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[10.08.11, 11:31]
Karol
Posprzeczałbym się z Tobą trochę, ale muszę wyjść z domu. :)

ale nie ma potrzeby się sprzeczać, wiem jak to działa, napisałam przecież że pracowałam w obuwniczym i dobrze jej radzę :)
gość   GrochFasola
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki