Kategoria: Seks i związki
(16 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: meggy   [07.07.11, 23:01]

Jestem kochanką żonatego faceta. Nie umiem odejść

Mam 23 lata, on 37. Jest żonaty,niedzieciaty.Poznaliśmy się 3 lata temu na obozie zeglarskim.Zakochałam się w nim. Zaczęliśmy się spotykać.Straciłam z nim cnotę.Zakochałam się na zabój.On ma żonę,już kilka miesięcy mówi mi,że od niej odejdzie.Powtarza,że w małżeństwie jest nieszczęśliwy.Jak mówię,dlaczego nie ma rozwodu;on powtarza,że boi się nowości.Chciałam od niego odejść,ale zrozumiałam,że nie mogę bez niego żyć.Z nikim na ten temat nie rozmawiam,bo nasz związek jest tajemicą.Spotykamy się 3 razy w tyg.max 3godzinki i znów jestem sama, płacze do poduszki.Kocham go, ale strasznie cierpię.On jest czuły i dobry,ale też wiele razy mnie zawiódł.Liczę na Waszą pomoc:(

 
   
(9 - 1)
90%
[07.07.11, 23:06]
poczatki sa zawsze trudne, chciaz sprobuj odejsc.. bo ten zwiazek nie ma senu, on ma darmową dupcie i tyle... a z zona napewno jest szczesliwy: pomysl sobie tak... który facet nie bylby zadowolony jakby mial kochanke i zony??
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(9 - 1)
90%
[07.07.11, 23:06]
poczatki sa zawsze trudne, chciaz sprobuj odejsc.. bo ten zwiazek nie ma senu, on ma darmową dupcie i tyle... a z zona napewno jest szczesliwy: pomysl sobie tak... który facet nie bylby zadowolony jakby mial kochanke i zony??
poczatki sa zawsze trudne, chciaz sprobuj odejsc.. bo ten zwiazek nie ma senu, on ma darmową dupcie i tyle... a z zona napewno jest szczesliwy: pomysl sobie tak... który facet nie bylby zadowolony jakby mial kochanke i zony??
gość   gość
   
(4 - 0)
100%
[07.07.11, 23:36]
Powinnaś odejść, to jest oczywiste, ale nie dla Ciebie bo jesteś zakochana, dlatego jeśli odejdziesz od niego to będziesz sobie zdawała do końca życia pytanie, co by było gdybyś nie odeszła? Kto wie, może zostawiłby w końcu żone dla mnie? Powiem Ci co ja myślę. On prawdopodobnie bawi się Twoim kosztem, bo gdyby Cię kochał dawno odszedłby od żony, można to zresztą sprawdzić. Rozkaż mu by wybierał Ty albo ona i wtedy sama zobaczysz. Niech on zadecyduje, zostaniesz sama, ale przynajmniej pozbędziesz się złudzeń, pęknięte serduszko z czasem się zagoi i pewnego dnia znajdziesz kogoś wartego Twojej miłości.
gość   gość
   
(5 - 2)
71%
[07.07.11, 23:08]
gość
Zaraz Cie zlinczują, a nie pomogą..



haha prawda ;p
Ja Ci tam nie będę mówiła że jesteś taka czy śmaka bo ten facet też ma sporo za kołnierzem. Więcej niż Ty. Tylko wydaje mi się że to droga do nikąd. On obiecuje, a Ty czekasz. Co go powstrzymuje? Nowości? A to dla niego nie nowość mieć kochankę i wracać do żony po 3 godzinach? (no teraz już może nie) ściema. Dzieci nie mają więc facet ściemnia
DziewczynaGangstera   DziewczynaGangstera  
   
(3 - 0)
100%
[07.07.11, 23:13]
Dziewczyno, ogarnij się. Jesteś młoda i głupia - przyjmij to do wiadomości. Pogódź się z tym. Faceci po 30-ce bzykają takie głupie siksy, bo żona się znudziła, czy z podobnego powodu. Jednak nigdy nie będziesz równorzędną partnerką, nie ten etap życiowy. Tkwisz w toksycznej relacji - albo z niej wyjdziesz silniejsza i mądrzejsza, albo skończysz marnie. Nie załamuj się, ciesz się tym co fajne, ale zdaj sobie sprawę ze swojej roli w tej relacji. Wiesz, my faceci bywamy wstrętni. A wiesz dlaczego nam się to udaje? Bo takie dziewczyny jak Ty myślą, że trafiły na faceta, który jest inny. Ale nie jest.
gość   czesiek
   
(2 - 0)
100%
[07.07.11, 23:09]
pomoc??
rozwalasz czyjeś małżeństwo!
a co byś zrobiła na miejscu jego żony??
On nigdy jej nie zostawi...
jak można z żonatym facetem :/ masakra
niunia1188   niunia1188  
   
(2 - 1)
67%
[07.07.11, 23:05]
tylko ty sama mozesz sobie pomóc odchodzac od niego .piszesz ze płaczesz w poduszkę wyobraz sobie ze jego zona nczego winna kobieta jesli się o was dowie też bedzie płakać w poduszkę.zastanów się czastanów się czy chciała bys byc zrdadzana zoną
mg2000   mg2000  
   
(1 - 0)
100%
[07.07.11, 23:11]
niunia1188  
pomoc?? rozwalasz czyjeś małżeństwo! a co byś zrobiła na miejscu jego żony?? On nigdy jej nie zostawi... jak można z żonatym facetem :/ masakra
A skąd tyle rozwodów? co?
gość   meggy
   
(1 - 0)
100%
[07.07.11, 23:12]
Nie wiem czy znajdziesz tutaj pomoc. Bardziej prawdopodobne jest to, że jeszcze bardziej się pogrążysz przez niemiłe komentarze. Moje zdanie jest takie: Nie powinnaś się brać za faceta, który ma żonę, ale rozumiem, że diabeł pokusił i takie są tego skutki. Równie dobrze mogłabym powiedzieć: "Cierp ciało coś chciało". Rozmawiałaś z nim poważnie? Skoro nie kocha żony, to dlaczego nie chce od niej odejść? Cóż.. Ty jesteś jeszcze młoda, on jest wiele lat starszy... Za jakieś pięć lat możesz zachcieć młodszego kochanka, bo on już przekroczy magiczną 40 i może nie być dla Ciebie taki atrakcyjny jak teraz, więc jego obawy są uzasadnione. Ja zdrady nie toleruję i uważam, że oboje zachowujecie się nie w porządku. On powinien powiedzieć żonie prawdę, a Ty powinnaś się zastanowić czy naprawdę chcesz żyć z tym facetem tym bardziej, że zawiodłaś się na nim, jak sama wyżej napisałaś. Przemyśl to, lepiej teraz pocierpieć, niż marnować sobie część życia i później czegoś żałować.
OuttaSpace   OuttaSpace  
   
(1 - 0)
100%
[07.07.11, 23:13]
zostaw go . to droga do nikąd. jak by chciał zostawić żonę to juz by to zrobił...mysli ze bedzie was mial obie i to mu odpowiada. Tylko dokąd Ciebie to zaprowadzi? zastanów się nad tym....
gość   gość Lana
   
(1 - 0)
100%
[07.07.11, 23:20]
gość Lana
zostaw go . to droga do nikąd. jak by chciał zostawić żonę to juz by to zrobił...mysli ze bedzie was mial obie i to mu odpowiada. Tylko dokąd Ciebie to zaprowadzi? zastanów się nad tym....

dobrze mówi
ja jak miałem dość żony, to się rozwiodłem
nie miałem nikogo na boku, nie opowiadałem pierdół
tak postępują goście z jajami
jak typ się jeszcze nie rozwiódł, to znaczy, że tego nie chce
Ty jesteś do podbudowania ego, dla rozrywki itp
nie jesteś partnerką
gość   gość
12
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki