(26 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość   [19.09.11, 16:47]

Co sądzicie o niezakładaniu majtek pod spódnicę?

Nawet jeśli jest długa?

 
   
(6 - 0)
100%
[19.09.11, 16:49]
Bardzo dobrze :) szybki seksik zawsze jest podniecający
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
 
   
(0 - 0)
0%
[03.05.14, 15:04]
Saara
silan
hmm..gorzej jak się spódnica podwinie i wiatr większy zawieje:P
To trzeba ubrać taka której nie podwieje
Jak się ma na sobie długa spódnice to jeszcze majtki mogą być, ale nie koniecznie. Jak spódnica jest zapinana z przodu na całej długości za pomocą: dużych, okrągłych, wypukłych, drewnianych lub plastikowych, przyszywanych guzików, to taką spódnice zakłada się obowiązkowo bez majtek. Nawet jeśli kobieta lubi chodzić w majtkach to powinna ściągnąć sobie majtki, Gdyż majtki pod długą spódnice są zbędne. Właściwie nie wypada zakładać majtek pod żadną spódnice, majtki dla kobiet są zbędne. Kobiety zakładają majtki dlatego? że są w sprzedaży, kobiety wogóle nie powinny mieć majtek.
gość   gość
   
(0 - 0)
0%
[19.09.11, 17:04]
Heh, ciekawy pomysl, ale ja bym sie nie odważyła
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[19.09.11, 17:04]
TakeMe DownNOW
silian
hmm..gorzej jak sie spodnica podwinie i wiatr wiekszy zawieje:P
nie nie... nic takiego sie wted nie dzieje
różnie bywa..mi sie nie raz zdarza , ze mi wiatr spodnice zawinie , wiec ja wolalabym nie ryzykowac, ze mi doopa na wierzch wyjdzie:P
gość   gość
   
(0 - 1)
0%
[19.09.11, 17:00]
gość
prowo. taki sam temat był na dobramama.pl
jezusie ktoś se założył temat na dobrejmamie to prowo? lolek
wgl gratuluję stronek które przeglądasz ambitne
gość   gość
   
(0 - 2)
0%
[19.09.11, 16:59]
prowo. taki sam temat był na dobramama.pl
gość   gość
   
(1 - 0)
100%
[19.09.11, 16:58]
Są kobiety które to lubią. Ja nie odczuwam potrzeby by latać bez majtek.
Uważam że ładna bielizna też jest niczemu sobie :-) a może nawet lepsza niż gołe pośladki....
Emmanuelle   Emmanuelle  
   
(0 - 0)
0%
[19.09.11, 16:57]
Zimą jak znalazł :D
gość   gość
   
(0 - 1)
0%
[19.09.11, 16:56]
silian
hmm..gorzej jak sie spodnica podwinie i wiatr wiekszy zawieje:P

To trzeba ubrać taka której nie podwieje
Saraa   Saraa  
   
(0 - 1)
0%
[19.09.11, 16:56]
nolispe
nie dziękuję, nie chcę mieć zapalenia dróg rodnych
jasne
lato 35 w cieniu..pot sie leje ty podniecona i masz na sobie jakies gacie z poliestrow..wtedy todopiero zapalenia dostaniesz odgrzyba co ci urosnie
TakeMeDownNOW   TakeMeDownNOW  
   
(2 - 0)
100%
[19.09.11, 16:55]
Skoro lubisz... Ja bym tak nie wyszła, nawet gdybym miała kieckę do kostek, ale to ja.
Fir   Fir  
 
Odpowiedź pisze:
 
Zaloguj
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|
 Dodaj zdjęcia lub inne pliki