gość Pytanie: Ty nudziara ty ściero stara! »
nudziaro pustaku dam ci plusa z braku laku
18.06.17, 18:25
 
  gość Pytanie: poddaje sie »
ide na kowbojkowy odwyk, pewnie za godzine znowu tu bede ale jesli nie to wiadomo gdzie mnie szukac
18.06.17, 18:22
 
  gość Pytanie: cześć jaki tablet sony do 600zl »
- moja matka chce sie zabic
-jaki tablet do 600 zl
CO KU)RWA?

18.06.17, 18:00
 
  gość Pytanie: jak chcecie pomoc uratowac zycie malego Olka »
marra
nudziara
marra
Jak juz z mam wybierać to wole wpłacić na zwierzaki, wiem ze moze to niefajnie brzmi
warto mysle i tu i tu :)
ale moze wole więcej wpłacić na zwierzaka,a dzieciom i tak więcej ludzi pomaga : )
problem w tym ze ciagle tam sie cos pojawia ze zwierzakami takiego ze mnie glupota ludzi strasznie wku)rwia, najczesciej chodzio jakies podtrucia, znecanie sie itd. mnie juz lapie jakas zlosc na to ze ktos te zwierzeta tak traktuje.

18.06.17, 17:45
 
  gość Pytanie: jak chcecie pomoc uratowac zycie malego Olka »
marra
Jak juz z mam wybierać to wole wpłacić na zwierzaki, wiem ze moze to niefajnie brzmi
warto mysle i tu i tu :)

18.06.17, 17:39
 
  gość Pytanie: jak chcecie pomoc uratowac zycie malego Olka »
gość
Nie
jak uwazasz

18.06.17, 17:36
 
  gość Pytanie: pojechałam zatankować auto... »
i co zrobilas?
18.06.17, 17:34
 
  gość Pytanie: miasteczko twin peaks znowu wystartowalo, bedziecie ogladac? »
marra
nudziara
marra
Widziałam kiedyś reklamę serialu : )
widze reklame w gazecie tv, podobnie jak gre o tron reklamuja xD
na kablowce chyba będzie? : )
nie wiem czy to wgl warte ogladania

18.06.17, 17:08
 
  gość Pytanie: Lubicie zabawy weselne? A może uważacie je za kiczowate? »
gość
To już ty wiesz najlepiej.
dzwonie po kowbojkowa policje io io io jada juz xD

18.06.17, 17:06
 
  gość Pytanie: miasteczko twin peaks znowu wystartowalo, bedziecie ogladac? »
marra
Widziałam kiedyś reklamę serialu : )
widze reklame w gazecie tv, podobnie jak gre o tron reklamuja xD

18.06.17, 17:05