GiezXD Obrzydza mnie kiedy stare dziady zagaduja do mlodszych dziewczyn ale wiecie taki podtekst jak do podrywu... taka dziewczyna powinna mu od razu dac w ry((ja xd obleśne »
Zadane przez GiezXD   w Diety i odżywianie [16.08.17, 17:39] (14 odpowiedzi)
 
  GiezXD Ogladam Dudesons haha XD najlepsza beka xD i slucham Jamesa Blunta - You're Beautiful : ) : ( piekna i smutna piosenka o czystej milosci »
Zadane przez GiezXD   w Diety i odżywianie [16.08.17, 17:25]
 
  gość Moze z kambodży przysle mi karton skrzydełek kurczakowych, zrobie zlot kowbojek w Półtłusku xdd ! »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:51]
 
  gość Szedłem wtedy ja i głupich trzech Szliśmy na czworaka od krzaka do krzaka A nad nami szumiał refren ten. "jak złapac kurczaka" »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:48]
 
  gość Taki smród z tych skrzydełek ze w końcu moja matka zajęła sie tymi skrzydełkami i rzuciłła je do falującej wody, i powrzucała je do wody. »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:33] (1 odpowiedź)
 
  gość A może spróbuje te skrzydełka obficie skropic octem moze to pomoże tylko nie wiem czy przed pieczeniem czy lepiej po pieczeniu »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:23]
 
  gość Nie wiem czy czosneczek niweluje ten smrod w psujacych sie i smierdzacych skrzydełkach całkowicie? Nie wiem kogo sie dopytac? Nie ma kogo??? »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:20]
 
  gość Nie wiem czy od skrzydełek przeterminowanych mozna nabawiś sie slepoty i łuszczycy bo u mnie tak sie stało jak matka zaczęła te przeterminowane psujące się już skrzydełka przynosić do domu »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:17]
 
  gość Skrzydełka rozpieczentowane zapaszek po całej klatce sie roznosi a czosneczek zaraz matka przyniesie i az mi sie słodko robi na mysl o spieczonych skrzydełkach mniam mniam paluszki lizać »
Zadane przez 3­1 w Diety i odżywianie [16.08.17, 08:10]
 
  gość Wstawei fekalny13trynie do roboty wypisywać prymitywne głupoty »
Zadane przez gość w Diety i odżywianie [16.08.17, 04:55]